- 5 dagar

Har väl egentligen inte så mycket att skriva. Händer inte så mycket här på hemmafronten. Men tänkte att jag slänger upp ett inlägg om dagen så vet ni att vi mår bra och är hemma. Har blivit förkyld och har ont i halsen, vart kom det ifrån? Det är ju nu jag ska vila upp mig och samla krafter inför förlossningen. Jag får se till att bli frisk fort nu. Fick mitt sista mail från vårdguiden om graviditetsvecka 40, sen finns det inga fler. Finns inget att skriva då bebis är klar. Endast 5% av alla barn föds på bf. Själv föddes jag 5 dagar före bf, vilket är idag för min bebis. Men sen är det också så att 70% av alla förstföderskor går över. Jag har hela tiden trott att jag ska föda tidigare men nu vet jag inte det längre. Han verkar som sagt trivas ganska bra därinne lilla gossen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är bra att du uppdaterar dagligen så man har koll på läget :)

2012-12-07 @ 15:45:20
URL: http://heuteitsmeintag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0