- 4 dagar

Mamma ringde förut idag och frågade om det inte var på gång. Hon hade nämligen slagit vad med brorsan om vilken dag det blir. Hon tror i morgon den 9 och brorsan den 10. Jag tror de har fel båda två. Om barnmorskan lyckas trigga igång det på måndag så kanske brorsan får rätt men troligare är ju då den 11. Drömde inatt att han föds natten till den 12 alltså efter tolvslaget så han blir den första på det datumet så LT kom dit och skulle göra ett reportage. 
Idag är jag fortfarande väldigt förkyld och har sovit väldigt få timmar inatt. Hoppas på att jag mår bättre i morgon för då tänkte vi åka på julmarknaden på jobbet och hem till mamma en sväng. Sally bor hos mamma nu sen en vecka och måste ju dit och pussa lite på henne. Hon har tydligen lite hemlängtan också. Men det är både för hennes och min skull som hon bor där. Hon får komma hem några dagar efter förlossningen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Tänkte också åka till berget o gå på julmarknaden imorgon :) Skulle tippa på att jag kommer dit runt kl 13, när tänkte du åka dit?

Kram

Svar: Jag åker inte till berget idag. Är fortfarande sjuk:( kaka har ju varit där varje år så lär ju inte missa så mycket. Ha så skoj, hälsa gärna från mig
Jojo

2012-12-08 @ 14:39:10
URL: http://heuteitsmeintag.blogg.se
Postat av: Fredrik

Jag har alltid rätt, du får se :)

2012-12-08 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0