-3 dagar

Fortfarande förkyld, hopplöst. Inte ens nässprayen hjälper mer än 5 min. Bland det värsta jag vet är att vara täppt i näsan. Har ju varit de de sensaste 9 månaderna och använt nässpray hela tiden för att kunna andas normalt, men nu fungerar alltså inte det =(
Väldigt vackert ute men kallt. Vi hoppar över julmarknaden idag, känns dumt att bättra på förkylningen. Tar en sväng förbi mamma och adventsfikar lite med mina hemmabakta lussebullar. Och pussar på Sally. Danne tycker nämligen att jag måste komma ut lite =P Han påstår att jag kommer bli tokig om jag bara är hemma. Han har väl rätt. Dessutom går tiden lite fortare. Kan ju inte bara sitta hemma och trumma tummarna på bordet och vänta på bebis. Danne är ledig från och med nu, känns superskönt. Slipper han ta sig hem från jobbet och hämta mig den dagen det är dags.
Vaknade i natt utav den smärtsammaste värken hittils, kunde knappt stå. Den varade i typ 5 min, sen kom det inge mer. Lurbebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0