-2 dagar

Alla julklappar färdiginhandlade =) Väntar bara på ett par som kommer med posten. Nu är det bara att invänta julen. 
Ja jag var ju hos barnmorskan idag. Hon drog lite i tappen som för övrigt har ett par cm kvar men är iaf supermjuk. Resultatet hittils är lite mer sammandragningar än innan men känner inte direkt att det är nära förlossning. Jag ska dit igen på onsdag då hon kollar igen och drar lite. Då får jag även akupunktur. Fick inte det idag då man tydligen måste ha gått 40 fulla veckor. Blodtrycket hade sjuknkit ytterligare idag så nu är det ingen fara med det längre. 
 
I år ska vi fira jul med min familj. Vi blir hos moster som har vandrarhem och plats för många sovgäster, vi blir nämligen 20 st + 3 hundar. Det kommer bli toppen. De senaste åren har jag jobbat i juldagarna och inte kunnat fira ordentligt, det har blivit väldigt mycket åkande hit och dit och familjen har inte heller varit samlade på samma ställe som nu i år. Ser verkligen fram emot det. Hoppas jag inte ligger på bb då bara =P

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Ja nu väntar vi på din bebbe ;)

Svar: Ja =) de gör jag med. Den som väntar på nåt gott...
Jojo

2012-12-11 @ 12:25:42
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh en riktig bullerby jul ju <3 Skicka ut bebis nu :))

2012-12-11 @ 13:09:52
URL: http://nufilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0