Sommaren är kort

Känns som att jag precis tagit fram sommarkläderna och nu är det dags att stoppa undan dem igen. Ändå har det inte varit mycket till sommar känner jag. Är lite besviken faktiskt. Tycker det ska vara minst en period om ca en vecka med högsommarvärme så man kan ligga på stranden och steka. Men men, för en gångs skull så är jag inte ledsen över att sommaren är över och att det kommer en lång kall vinter. Har ju något så stort att se fram emot. Först kommer de grå höstmånaderna, men jag gillar verkligen höstmodets färger. Har också ett par hundutställningar inplanerade under hösten. Från mitten av okteboer blir jag hemma från jobbet. Sen är det dags att börja planera jul och då kommer ju lillen <3 

Vet inte om det hör ihop med graviditeten men jag har blivit extra känslig och orolig. Visst kan jag få lite tårar i ögonen om jag ser en sorglig film men i morse så kollade jag på en high school film - Prom. och jag satt ju för fan och stortjöt, så löjligt. Fick ju gå och snyta mig till och med. Och förra helgen när några från min familj/ släkt skulle tävla löpning 1 mil så var jag så himla orolig över att någon inte skulle må bra och sprang runt som värsta hönsmamman.

I morgon ska jag till barnmorskan för blodprov igen, hoppas allt går bra. Lär ju inte få provsvaren i morgon. Usch för blodprover =(

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Nej fy vilken tråkig sommar det har varit och nu blev det höst?! Men samtidigt har det varit lite skönt att det inte varit asvarmt, haha. Får ta igen allt nästa sommar ;)

Haha, ja nog tror jag att känsligheten hör ihop med graviditeten ;) Har själv blivit så jäkla blödig, har aldrig varit blödig i hela mitt liv :D Man kan ju alltid skylla på graviditetshormonerna i alla fall, även om jag faktiskt tror på att det beror på dem ;)

2012-08-28 @ 00:35:27
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0