Shopping

Nu har vi varit till Ullared och shoppat. Blev 3700 kronor fattigare men känner mig ändå rikare. Fick med mig en massa bebisgrejer hem både kläder och lite annat som, täcke, påslakan, gosedjur, filtar mm. Köpte lite kläder till mig mest baskläder som leggins och trosor men hittade en mysdress för gravida som passa bra och även en vinterjacka som jag tror mig kunna ha i vinter. Köpte lite grejer till hemmet och lite grejer till hunden och sambon så nu är alla nöjda. Här kommer lite grann av bebis prylarna från gekås =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Vilka fina saker du hittade :) Du verkar ha fått med dig en hel del hem :) Ser att du ramat in ditt ultraljud, det hade jag också tänkt göra, men har inte skaffat någon ram än, vet inte var jag ska ha det heller :P :)

2012-08-12 @ 22:18:48
URL: http://marycaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0